همکاری سامسونگ با F45 Training برای ارائه تمرینات ورزشی به کاربران تلویزیون

فراایران- شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی همکاری جدیدی را با برند F45 Training آغاز کرده است تا کاربران تلویزیون‌های هوشمند این شرکت، دسترسی رایگانی به تمرینات ورزشی جذاب و کاربردی داشته باشند.

F45 Training برندی مشهور و پیشگام در میان فعالان حوزه تناسب اندام است که تمرینات گروهی سرگرم‌کننده و کاربردی ورزشی را ارائه می‌دهد.

همکاری سامسونگ با برند F45 Training دسترسی رایگان به مجموعه‌ای از تمرینات هوازی، قدرتی، ترکیبی و ریکاوری را فراهم می‌کند که در ماه‌های آینده با افزودن محتوای بیشتر گسترش خواهد یافت تا تجربه تناسب اندام در خانه را برای کاربران سراسر جهان بهبود ببخشد. این تمرینات از طریق سرویس Samsung Daily+ روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود.

دمیان هیون، مدیر گروه برنامه‌ریزی تجربه در بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ در این باره گفت: «هدف ما ایجاد یک کانون مرکزی است که تمرینات سرگرم‌کننده و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد و به همه کاربران ما در دستیابی به اهداف تناسب اندام شخصی خود کمک می‌کند. شراکت با F45 Training در سرویس Samsung Daily+، تاکیدی بر تعهد ما به ارائه تجربیات سلامت دیجیتال و بهبود رفاه مصرف‌کنندگان است».

تام داود، مدیرعامل F45 Training در مورد این همکاری می‌گوید: «برای بسیاری، ایده شروع تمرینات تناسب اندام می‌تواند خسته‌کننده و ترسناک به نظر برسد؛ اما، این بدان معنا نیست که مردم از مزایای تحول‌آفرین ورزش کردن محروم شوند. با استفاده از قدرت فناوری از طریق این مشارکت جدید با شرکت سامسونگ، کاربران می‌توانند تمرینات ما را به راحتی در خانه خود تجربه کنند. بدین ترتیب آن‌ها با فرمت کلاس‌ها آشنا می‌شوند و اعتماد به نفس خود را برای شرکت در کلاس‌های حضوری در استودیوهای ما در سراسر جهان افزایش می‌دهند».

شرکت F45 Training یا به اختصار F45، یک پلتفرم پیشرو در زمینه فرانچایز باشگاه‌های تخصصی تناسب اندام است که سه برند F45 Training، FS8 و VAURA را مدیریت می‌کند. F45 Training سیستم مبتنی بر تمرینات تناوبی شدت بالا یا هیت (HIIT) است که از فناوری ویژه‌ای استفاده می‌کند. این فناوری شامل یک پلتفرم تناسب اندام معتبر با دیتابیس غنی از هزاران حرکت تمرینی کاربردی منحصربه‌فرد است که هر روز تجربیات ورزشی تازه‌ای را به اعضای خود ارائه می‌دهد. FS8 یک مفهوم جدید و پیشرو در تناسب اندام است که بهترین عناصر پیلاتس، تون (تقویت عضلات) و یوگا را ترکیب کرده و یک تمرین سه‌کاره با شدت کم و انرژی بالا ایجاد می‌کند. VAURA نیز تجربه تمرینی پیلاتس را با تمرینات ورزشی حسی همراه می‌کند و برای انرژی دادن به تمام سلول‌های بدن طراحی شده است.

F45 Training از سال ۲۰۱۳، تمرینات گروهی با فناوری‌های نوآورانه را به جامعه در حال رشد استودیوهای خود در ۶۵ کشور ارائه می‌دهد. رویکرد جامع این برند به سلامتی و تندرستی، با ارائه محیطی جذاب و حمایتی برای همه سطوح آمادگی جسمانی، حس همبستگی را در میان اعضای خود تقویت کرده است. این مجموعه از طریق جلسات کارآمد ۴۵ دقیقه‌ای خود، دسترسی به تمریناتی را فراهم می‌کند که اثربخشی مشهودی در مدت زمان کوتاه‌تر دارند. این امر باعث می‌شود که کاربران ورزش کردن را حتی در روزهای شلوغ نیز در برنامه خود بگنجانند.

 

برایان کیلینگسورث، مدیر بازاریابی F45 Training می‌گوید: «نوآوری و فناوری، هسته برند ما هستند. همکاری ما با سامسونگ برای تبدیل شدن به اولین فرنچایز تناسب اندام که تمرینات خانگی هوازی، قدرتی، ترکیبی و ریکاوری را روی پلتفرم Samsung Daily+ ارائه می‌دهد، بیانگر تعهد ما به پیشرو بودن است. این دستاورد، تلاش بی‌وقفه ما را برای ادغام فناوری‌های پیشرفته در تجربه تناسب اندام برجسته می‌کند و اطمینان می‌دهد که F45  همچنان در این صنعت پیشرو خواهد بود تا هر چیزی که در دنیای تناسب اندام امکان‌پذیر است، بازتعریف کند».

با رهبری تیمی از ورزشکاران متنوع، تمامی تمرینات F45 به راحتی قابل تغییر هستند تا با نیازهای مختلف افراد سازگار شوند. بدین ترتیب، همه افراد صرف نظر از اینکه در چه مرحله‌ای از مراحل تناسب اندام خود باشند، قادرند در تمرینات شرکت کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. اکنون از طریق مشارکت جدید سامسونگ با برند F45 Training، کاربران اپلیکیشن Samsung Daily+ می‌توانند از مزایای کلیدی تمرینات منحصربه‌فرد و مخصوص به خود بهره ببرند.

  • ارائه تمرینات کاربردی و علمی مشابه فعالیت‌های روزمره در زندگی واقعی، دامنه حرکتی افراد را بهبود بخشیده و کمک می‌کند انجام کارهای روزانه آسان‌تر شود. این جلسات که با جدیدترین علوم ورزشی توسعه یافته‌اند، با تقویت عضلات ضعیف و بهبود سلامت قلبی عروقی، عملکرد روزانه را افزایش می‌دهند.
  • تنوع تمرینات در اپلیکیشن به این صورت است که چهار نوع مختلف: ترکیبی، هوازی، قدرتی و ریکاوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آن‌ها با دسترسی به حرکات ارائه شده و مجموعه متنوعی از تمرینات برگزیده توسط تیم جهانی ورزش F45، می‌توانند از بین انواع برنامه‌های مختلف انتخاب کنند. بدین ترتیب برنامه تمرینی آن‌ها همیشه جدید و هیجان‌انگیز بوده و هرگز تکراری نمی‌شود.
  • جامعه، پشتیبانی و انگیزه‌بخشی در بخش F45 Life نیز با ارائه محتوای انگیزشی به کاربران کمک می‌کند در مسیر تناسب اندام خود باقی بمانند. محتوای ارائه شده در این بخش، ترکیبی از راحتی تمرینات خانگی، حمایت همیشگی و انگیزه‌بخشی یک جامعه جهانی تناسب اندام است.

 

پلتفرم Samsung Daily+ سرویس حوزه سبک زندگی سامسونگ است که توسط سیستم عامل «تایزن» (Tizen) پشتیبانی می‌شود و تجربیات سلامتی و تندرستی مجازی را با راحتی و دسترسی بی‌نظیری به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس، طیف متنوعی از اپلیکیشن‌های کاربردی مثل: SmartThings، Samsung Health، Workspace و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا هر کسی بتواند سبک‌های زندگی مختلف را به راحتی تجربه کند.Daily+  از طریق اکوسیستم باز اپلیکیشن‌های تایزن سامسونگ، کمک می‌‎کند تا افراد فعالیت‌های روزانه و سبک زندگی خود را به راحتی از طریق تلویزیون مدیریت کنند.